- Ban Idee -

Discussie in 'Vragen' gestart door oSemmm, 10 feb 2018.

1. oSemmm

oSemmm Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    21 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat mensen die een rank hebben minder snel gebant worden...

Ik ben bijvoorbeeld gebanned voor insiden voor 7 dagen, nadat ik 9 ickkey+ keys en Hero rank had gekocht!
    Een vriend uit mijn faction zei: 'Ze kijken om de tijd in je prive chesten voor setjes, die pakken ze er dan uit omdat we alle setjes public laten behalve icksetjes'. Daarna heb ik dus al mijn setjes in mijn enderchest gedaan zodat ze niet gepakt werden... en een uur later vroeg Zeltuxx of ik NewTimee wou joinen, en ben ik er akkoord mee gegaan. En toen ben ik gebanned voor insiden, voor 7 dagen!

CONCLUSIE:
    Ik vind dat mensen die een rank hebben minder snel gebant worden of de regel met de prive chesten gewoon helemaal afgeschaft word omdat er super veel verwarring over is!

- oSemmm

2. Zowp

Zowp Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dit helemaal! Maar dan kan je bijvoorbeeld ook setjes van de public chest pakken en in je privé chest doen.

3. xLysander

xLysander Baas
    Forum Manager

Lid geworden:
    9 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    35
    xLysander
    Builder
    Ik vind niet dat mensen met een rank een minder lange ban moeten krijgen. Dat is gewoon onzin.
    Al ben je het niet eens met een ban, kan je altijd in TS gan of een ban appeal maken.

4. oSemmm

oSemmm Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    21 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan, maar toen kwam Kai mengen en zei opeens: Dat telt als insiden, tot ziens! En kickte ons allemaal instant....

5. oSemmm

oSemmm Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    21 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kunnen ze /co i'en... en dan telt dat wel als insiden.

6. oSemmm

oSemmm Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    21 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    En sowieso... toen deze regel er nog niet was, is dat nog nooit gebeurd i guess?

7. Iwann

Iwann Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    1 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzin...

Je hebt voordelen met je ''rank''! Alleen ik vind niet dan mensen met rank minder snel gebant moeten worden... Iedereen kan zich beheersen... met regels overtreden, althans dat denk ik!

8. xLysander

xLysander Baas
    Forum Manager

Lid geworden:
    9 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    35
    xLysander
    Builder
    @ParaSourche Kan je dit even afhandelen? Als ik het zo zie is het nogal onprofessioneel gedaan. En @oSemmm , leg goed uit wat er gebeurd is.

9. oSemmm

oSemmm Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    21 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit zo: Ik ben geinvite door Savage... in de avond vertelde ONWEER me dat in deze faction ze om de zoveel tijd kijken in de prive chesten of er setjes in liggen! Als er setjes in liggen, pakken ze die... omdat we die openbaar houden. Dus die avond heb ik mijn setjes in mijn enderchest gedaan, en ongeveer een uurtje daarna... heeft Zeltuxx oftewel NewTimee mij geinvite! Ik ben toen gejoint, ben offline gegaan en de volgende ochtend was ik gebant van IckCraft Factions!

10. Gerntie

Gerntie Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    5
    Gerntie
    Mod
    Het zit zo. Wij hadden een aantal regels in Savage wat beschikt qua gear, tools, sommige blocks etc. In die tijd ben jij de faction geleaved en heb jij je privé chest meegenomen wat uiteindelijk NIET mag. Spullen die je in de faction heb laat je dan achter. Jij hebt deze regel overtreden en hebben we dit laten nakijken. Daarom dus de ban die jij krijgt. Wij kijken soms privé chesten ja. En dat doen ALLEEN de officiers en de leider. En we kijken niet om de uur of je wat doet en wij pakken het want dat zie je verkeerd. Dit is het verhaal en ook de conclusie. Je moet er mee dealen en je zit die tijd uit totdat je ban over is, dankjewel

MMMMMMMMMMMMM vindt dit leuk.
  11. xLysander

xLysander Baas
    Forum Manager

Lid geworden:
    9 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    35
    xLysander
    Builder
    Insiden is dingen doen zoals spullen pakken van je faction, of als je een officer bent zomaar unclaimen. Hij heeft zijn setjes verkregen door te minen of door mensen te killen, en heeft deze in zijn enderchest. Dit is dus niet spullen pakken van de faction. Tenslotte, als je regels hebt in je faction blijven die in je faction, dit zijn niet regels die voor de server gelden. Wat ik hier mee bedoel: Stel ik overtreed een regel van mijn faction, kan ik van de faction gekickt worden. Er is geen reden om ook van de server gebanned te worden, sinds het een regel van de faction is en niet van de server.

Ik vind dit dus een onterechte ban. Uiteraard, als het verhaal anders is (ik was er niet bij), kan ik verkeerd zitten.

12. Gerntie

Gerntie Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    5
    Gerntie
    Mod
    Als het een regel in deze faction is is het een regel. Het maakt me niet uit dat hij zijn setjes in zijn enderchest heeft gedaan maar dr is een regel dat hij NIET zijn privekist mag meenemen die in de faction zit, je hebt hiervoor de enderchest en daar hoor je waardevolle spullen te zitten. Is die vol zit je op de goeie site waar jij je rank naar titan kan brengen want dan hebje nog meer space in je enderchest. Deze ban is terecht en blijft.

13. Gerntie

Gerntie Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    5
    Gerntie
    Mod
    Nog ook, Ookal heeft hij setjes in zijn enderchest gedaan. Hij heeft ONZE setjes gebruikt om er mee te PvPen, dus dat ook nog he.

14. xLysander

xLysander Baas
    Forum Manager

Lid geworden:
    9 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    35
    xLysander
    Builder
    Ik vind het prima dat het een regel in jullie faction is, maar dat betekent niet dat IckCraft ook die regel heeft.

Stel je voor, ik heb een faction en een regel is dat je mij al je votekeys moet geven. Dit doet iemand niet, en dan leaved hij (of ik kick hem). Ick gaat diegene niet bannen.

Dit is een voorbeeld, het gaat om het idee.

15. Valcoxic

Valcoxic Owner
    Owner

Lid geworden:
    22 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    56
    Valcoxic
    Owner
    Oke ik ga ff reageren

Het is een algemene regel dat insiden niet mag en hieronder vallen alle chesten in een faction gebied onder. Of ze nu gelabeld zijn prive kist of niet. Dit is gedaan om discussie te voorkomen tussen Leaders en members. Alle kisten met inhoud in een faction gebied zijn officeel van de faction en dus van de leader. Denk daarom goed na in welke faction je gaat en of je de leader vertrouwd. Je enige "prive"chest die je het is je enderchest daar zijn ze ook voor.
    Dus de ban is terecht

Wat betreft dat ranks minder snel een ban moeten krijgen heb ik het volgende over.
    Ja mensen geven geld uit aan de server en als ze die keys of andere dingen in een faction kist zetten en daarna en er niet meer bij mogen is niet helemaal eerlijk, maar wel volgens de regels. Daarom nogmaals raad ik aan om je meest waardevolle spullen in je enderchest te houden omdat dat echt van jou en jou alleen is. Dit is overgens naar mijn mening geen pay2win server en een eerlijke server dus ik ga ranks geen voorrang of voordeel geven op ban gebied. Dat zou namelijk beteken dat mensen met meer geld minder snel gebanned worden dan mensen met minder geld

Gr. Valcoxic

16. Aqot

Aqot Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit is zo genieten ouwe :)

Deel Deze Pagina