Invincibility.

Discussie in 'Vragen' gestart door Tapt, 12 feb 2018 om 11:30.

1. Tapt

Tapt Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    8 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezer van mijn topic bij deze geef ik hier mijn idee om de server te helpen.
    Deze topic zou gaan om de invis pot die je kan kopen op de spawn.

Ik Tapt speel best wel vaak ickcraft en factions/hcf in het algemeen en mij valt er iets op. Als ik zelf met een faction speel op ickcraft wil ik soms wel is gaan invis raiden ofzo iets. Voor de mensen die niet weten wat de term invis betekent. Met invis bedoel ik ontzichtbaar zijn en zo mensen proberen te killen of in hun base te komen. Dit kan je doen door een potion te kopen in de shop en dan met een team iets aftespreken. Nou verder over het onderwerp wannneer je dus gaat invis raiden etc met jouw team kan je je teammates niet zien dit vindt ik en andere mensen waar ik mee praat/speel best wel onhandig, je kan hierdoor dus niet goed communiceren en dus ook niet super goed invis raiden of wat je dan ook doet. Nou ik speel zelf natuurlijk niet alleen ickcraft wat ik net al zij. Dus daarom heb ik wel wat dingen gezien op andere servers wat mij op een idee bracht. Wat dat idee nou is gaat alsvolgt: De invis van je teammates kan je doorzichtig zien zodat je hun kan zien maar ook weet dat ze invis zijn hierdoor kan je veel beter samenwerken waardoor er ook meer dingen mogelijk kunnen gedaan worden op ickcraft.

Dit was mijn idee/mening voor de server.

Met Vriendelijke groet,

Tapt.

2. FunnyNeems

FunnyNeems Owner
    Owner

Lid geworden:
    12 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    FunnyNeems
    Owner
    Goed idee. Ik heb er zelf zeker over na gedacht. Ook ben ik op zoek gegaan naar plugins die dat konden uitvoeren. Maar helaas heb ik die plugin niet kunnen vinden. Dat is jammer, maar aan de ene kant is ook wel weer leuk als je je team maten niet ziet. Dat maakt het een stukje moeilijker. :)

3. Valcoxic

Valcoxic Owner
    Owner

Lid geworden:
    22 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    56
    Valcoxic
    Owner
    Ik vind dit een top idee en was ook al een idee vanaf map3 al maar helaas is het nog niet gelukt een juiste plugin of dev te vinden die dit kan maken. Ik zal nogmaals extra aankomende week nogmaals gaan zoeken. Maar ben er bang voor :(

Als ik het vind zal ik het wel toepassen!

4. Tapt

Tapt Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    8 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! En daar ben ik het ook zeker mee eens .

5. Tapt

Tapt Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    8 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! En als het natuurlijk niet lukt kan het ook niet...

6. Aqot

Aqot Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Invis raiden heeft sws al niet veel nut meer. mensen op ICK kunnen spelen van 1.8 tot 1.12 hoe hoger de versiee hoe duidelijker de particles. 1.7 invis is t beste mrja....

7. Aqot

Aqot Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    18 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik neem aan dat je dit bedoelt?
    http://i.imgur.com/IriEqh8.png
    Ik heb hier namelijk een custom plugin voor. Maarja ICK falsebanned mensen dusja....

8. Tapt

Tapt Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    8 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    1.7 invis is inderdaad beter maar op 1.8 kan je nog prima invis raiden.

Deel Deze Pagina