Nieuwsupdate over Faction

Discussie in 'Nieuws' gestart door Valcoxic, 16 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valcoxic

Valcoxic Owner
    Owner

Lid geworden:
    22 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    68
    Valcoxic
    Beste Spelers,

Iedereen vraagt het zich af, staff word met dezelfde vraag ondergegooid. "Wat is er aan de hand met Faction?" en "Wanneer gaat Factions weer open?"

Als allereerst even uitleggen wat er aan de hand is met Faction.
    Op maandagavond is er een restart gedaan van de server die niet goed is uitgepakt. Dit heeft als gevolg gehad dan claims en factions waren teruggedraaid. Veel mensen hebben gevraagd of dit gefixt kon worden en het antwoord is helaas nee! Als dit namelijk wel zo was had ik dit natuurlijk meteen gedaan en dan was er niks aan de hand.

Wat nu? Nou laat ik beginnen met het goede nieuws en de aankondiging namelijk dat #map5 eraan komt!
    Dit proces moet versneld worden omdat we helaas dit natuurlijk niet zagen aankomen. We vinden het wel belangrijk jullie wat duidelijkheid te geven dus hier wat info

Map5 van Factions gaat open op zondag 28 Januari om 13:00.
    De PvP zal pas aan gaan om 15:00
    Om 19:30 zal er nog een keyall komen

Ik zal alvast 1 ding verklappen over map5. Namelijk dat we back to the roots gaan met de faction plugin zelf.
    Dit betekent dat we hetzelfde systeem gaan hanteren als in map1 t/m 3. Dit betekent geen Ally en Truce. Weer overclaimen en de goede oude vertrouwde 12 man factions.

Tot die tijd? Factions blijft natuurlijk dicht vanwege werkzaamheden aan map5. Er komt dus geen eotw.
    Hieronder misschien wat vragen die je hebt al beantwoord

Is alles weg bij map5
    Ja een nieuwe map betekent een nieuwe start voor iedereen. Dit geld voor alles

Wat is er nieuw in map5
    Er komen zeker nieuwe dingen in map5 en we hebben al een paar leuke idee├źn maar die gaan we nu nog niet verklappen die worden langzaam verspreid om jullie hyped te houden. Hierboven is al een ding verklapt over hoe factions zelf gaat werken.

Ik heb een powerboost gekocht!
    Ja niet getreurd iedereen die een powerboost heeft gekocht in map 4.2 krijgt die gewoon in map5. Vraag even aan een van de owners als je die ziet om ze je te geven.

Wanneer gaat Faction open
    .... Lees aub goed hierboven -.-

Chaisinq, xArshi en Lysander vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina