Regels/Bans/Straffen

Discussie in 'Algemene Chat' gestart door P0mp3r321_, 3 mrt 2018.

1. P0mp3r321_

P0mp3r321_ Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    15 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    P0mp3r321_
    Hallo, Mijn naam is P0mp3r321_

De laatste tijd speel ik veel ick, het heeft een leuk concept, en er is steeds wel iets om mee bezig te zijn. Alleen zijn er een hele hoop regels waar ik geen weet van heb. Nou weet ik dat ik /regels kan doen. Alleen veel regels passen niet op mijn scherm. Omdat ze regels/zin te lang is.

De algemene regels zijn voor mij wel duidelijk, zoals niet schelden, hacken, etc. Ik weet ook dat je niet mag block glitchen. Dat zijn algemene regels. Maar als ik zo nu en dan aan het pvpen ben. Wordt ik continu bedreigd met een ban. En dat om van allemaal soorten regels (die spelers misschien zelf hebben bedacht)

Maar zoals elk iedereen mens overtreed ik wel eens een regel. Misschien niet bewust maar toch gebeurt het. En als je zo'n regel overtreed krijg je al snel een ban. Als je gaat block glitchen krijg je meteen een week ban.

een week ban voor een enkele overtreding vindt ik overdreven. Mijn mening is dat als iemand daar voor het eerst gebanned wordt 1 dag ban hoort te krijgen. En als hij vervolgens weer gaat block glitchen de ban steeds langer te maken. En dit zo ook te doen bij de andere regels waar mensen voor gebanned kunnen worden.

Ik hoop jullie genoeg ingelicht te hebben over mijn mening.

Groetjes

Sander//P0mp3r321_

2. Lysander

Lysander Eindbaas
    Forum Manager

Lid geworden:
    9 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    52
    Toodoroki
  3. PandaPoliceMan

PandaPoliceMan Forum Gebruiker
    Forum Gebruiker

Lid geworden:
    26 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat straffen niet super zwaar moeten zijn bij de allereerste overtredingen. Dit wilt zeggen dat mensen die bijvoorbeeld blockglitchen en geen weet hadden bij die regel, ze een ban krijgen maar een minder lange. Men kan anders aan de hand van de situatie kijken of men deze regel al eens heeft gebroken en zo ja, hem dan wel langer straffen omdat hij op de hoogte was dat het illegaal is. Dus bij eerste punishments een mildere straf.

Deel Deze Pagina